maandag 1 juni 2020

Aankondiging EBN Amsterdam Mentoring Programma

“Mentoring is a brain to pick, an ear to listen, and a push in the right direction.” — John Crosby

Het Els Borst Network Amsterdam is zeer verheugd aan te kondigen dat we in volle voorbereiding zijn met de start van het EBN Amsterdam Mentoring Programma. Waarom? Omdat wij bij willen dragen aan een diverse politiek!

Wij vinden dat een diverse politiek van maatschappelijk belang is. Het EBN Amsterdam wil daar met het mentoring programma actief aan bijdragen door ons te richten op het bevorderen van meer vrouwen in de politiek.

Het programma zal mentees in contact te brengen met mentoren met ervaring in de politiek of met een maatschappelijk relevante positie. We zullen het programma starten met een kleine groep van maximaal 10 mentee’s die zich willen ontwikkelen tot politieke actoren. Waarom maar 10? We willen klein beginnen om directe impact te bereiken en snel te leren van dit eerste mentoring programma.

Volgende maand zullen we de details aankondigen van het programma en de inschrijving voor de mentees en mentoren openen. Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief of ons volgens via een van onze social media kanalen om op de hoogte blijven.

Voor vragen kan je contact met ons opnemen!

Meer van het Els Borst Netwerk Amsterdam:

Nieuwsbrief: http://eepurl.com/gRhnln

Instagram: https://www.instagram.com/elsborstnetwerkamsterdam/