Actief voor D66 in Amsterdam?

D66 draait in Amsterdam op vrijwilligers. Leden die het leuk vinden om met elkaar zaken tot stand te brengen. D66-ers die zich inzetten voor een goed resultaat bij verkiezingen op landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau. Mensen die van Amsterdam houden en graag met Amsterdammers over belangrijke kwesties praten.

Bent u lid van D66 en wilt u op de een of andere manier actief worden in Amsterdam? Kijk dan naar ons actuele overzicht van concrete vacatures.

Of vul dit formulier in. Wij nemen dan snel contact met u op.

• In welk stadsdeel woont u?
  • Straatgesprekken over wat Amsterdammers bezighoudt en wij hen bieden zijn leuk en inspirerend. Wij voeren ze niet alleen bij verkiezingen, maar regelmatig door het jaar heen en hebben daar veel mensen voor nodig.
  • D66 kan in Amsterdam allerlei soorten kennis en ervaring gebruiken. Laat ons daarom weten of er terreinen zijn waar u zich bijzonder thuis voelt.
  • Wat wilt u binnen D66 in Amsterdam? Zijn er thema's waar u zich voor interesseert? Wilt u in uw eigen wijk actief worden of juist voor heel Amsterdam? Hebt u politieke of bestuurlijke ambities? Laat het ons weten.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatst gewijzigd op 9 augustus 2016