dinsdag 4 januari 2011

D-eettafel 12 januari: nog enkele plaatsen beschikbaar!

Op woensdag 12 januari 2011 is er in het huiskamerrestaurant ‘Met Smaak’ een nieuwe D-Eettafel met Christa Meindersma. Het idee van de D-eettafel is om tijdens een gezellig diner de diepte in te gaan over een bepaald onderwerp.

Christa is plaatsvervangend directeur van het Den Haag Centrum voor Strategische Studies (HCSS), een innovatieve denktank op vraagstukken op het gebied van vrede en veiligheid. Een aantal weken geleden reisde zij op uitnodiging van de NAVO naar Afghanistan om de nieuwe strategie te bespreken met commandanten in Kabul, Kandahar en Mazer-e-Sharif. Tijdens de D-eettafel zal Christa hierover uitgebreid vertellen. Meer informatie over de indrukwekkende loopbaan van Christa is te vinden op haar website www.christameindersma.nl. Op deze site staan ook een aantal interessante blogs waarin ze vertelt over haar reis naar Afghanistan.

Kosten voor de maaltijd bedragen ongeveer 45-50 euro, inclusief drank bij het eten. Wil je er graag bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Geef je voor 9 januari 2011 op bij Brecht van Mourik via brechtvanmourik@hotmail.com.