vrijdag 9 oktober 2020

Hoe wij Kaag in het torentje krijgen

Het lijkt misschien nog ver weg, maar er is in Amsterdam al een flink campagneteam aan het werk om D66 bij de verkiezingen in maart een flinke overwinning te bezorgen. Natuurlijk hebben we met een inspirerende lijsttrekker en een (concept) verkiezingsprogramma vol goede plannen al belangrijke ingrediënten voor een verkiezingsoverwinning in handen, maar een goede (lokale) campagne blijft onontbeerlijk.

Maar campagne voeren in een tijd van pandemie is wel anders dan anders. Flyeren en grote bijeenkomsten zijn voorlopig uit de gratie, dus zijn we druk bezig met alternatieve manieren van campagne-voeren te vinden. Afgelopen maand zijn we al op meerdere momenten en met veel enthousiasme de deuren langs gegaan om stemmers te informeren over het nieuwe leiderschap van Sigrid Kaag.

We zijn nog maar net begonnen en zullen, zodra de situatie het weer toelaat, verder gaan met een stevige campagne om Sigrid in het torentje te krijgen. Wil jij dat ook? Neem dan contact op met onze campagnecoördinatoren om te kijken op welke manier jij kan bijdragen!

Campagnecoördinatoren:

• Jeantine van der Feest