maandag 6 juli 2020

Inschrijving EBN Amsterdam Mentoring Programma

Begin juni kondigde we het al, nu gaan we echt van start met de inschrijving voor het mentoring programma van het Els Borst Network Amsterdam! Dit programma is specifiek gericht op gender diversiteit  in de politiek en daarom nodigen we graag vrouwen uit zich aan te melden voor dit programma als zowel mentee en mentor. Voor mentor kan iedereen zich aanmelden wanneer je ervaring meebrengt uit de politiek of een maatschappelijk relevante positie.

Gedurende de periode september tot januari worden de mentees verwacht om ongeveer 3 tot 4 keer te hebben afgesproken met de mentoren. We verwachten van de mentee’s en mentoren dat ze tijd investeren in dit programma – alleen samen wordt het succesvol. Maar de ervaring leert, als je de stap waagt is het een fantastische investering!

We zullen het programma starten met een kleine groep van maximaal 10 mentee’s die zich willen ontwikkelen tot politieke actoren.

Tijdspad:

• Inschrijfperiode: vanaf 1 – 31 juli voor mentoren en mentees
  • Matchingproces: 1- 30 augustus. Matching wordt gedaan gebaseerd op het profiel van de mentoren en mentees.
  • Kick-off bijeenkomst: medio september. Voor de mentoren en mentees
  • Mentee bijeenkomst: nov/dec. Intervisie met de mentees
  • Slot bijeenkomst: januari 2021. Afsluiting van het programma samen met de mentoren en mentees

Dus wacht niet te lang en meld je aan als mentor of mentee door een e-mail te sturen naar amsterdam@elsborstnetwerk.nl en dan sturen wij jouw het inschrijvingsformulier toe!

Meer van het Els Borst Netwerk Amsterdam:

Nieuwsbrief: http://eepurl.com/gRhnln

Instagram: https://www.instagram.com/elsborstnetwerkamsterdam/