Meedoen?

Ga mee met het campagneteam
Ten eerste is het belangrijk dat iedereen mee helpt om de straat op te gaan voor met de deur-tot-deurcampagne. We zijn al gestart en kunnen veel mensen gebruiken. Loop je mee? Meld je aan bij de campagnecoördinator in jouw stadsdeel:

Jij bent onze ambassadeur!
Deel en like de tweets op Twitter en berichten op Facebook van D66 Amsterdam!

Zijn jouw vrienden, familie, en collega’s al lid? Moedig ze aan om lid te worden of neem ze mee naar een bijeenkomst om kennis te maken met andere D66’ers

Help ons financieel
Posters, flyers, social media marketing, en filmpjes gaan we allemaal inzetten, want ze zijn effectief. Maar ze kosten ook geld. Help mee met de fundraising hiervoor. Meld je met jouw plan of activiteit via verkiezingen@d66amsterdam.nl of stort direct je bijdrage makkelijk via Ideal voor een van onze campagne activiteiten.

Maak een extra bijdrage over op NL02 RABO 0154 8293 82 ten name van D66 Amsterdam onder vermelding van ‘Donatie D66 Amsterdam en jouw naam’. De D66 Amsterdam valt onder de rechtspersoon ‘Vereniging politieke partij D66’ en heeft daarmee de ANBI-status, waardoor zijn giften onder voorwaarden fiscaal aftrekbaar.

Laatst gewijzigd op 8 februari 2018