Evenementen

D66 Amsterdam organiseert regelmatig activiteiten voor leden en geïnteresseerden. Klik hier voor de agenda.

Een evenement als de drukbezochte nieuwjaarsreceptie is bijna niet weg te denken van de Amsterdamse politieke kalender. We organiseren echter ook de maandborrel, elke eerste vrijdag van de maand, die een kleinschalig karakter heeft. Actuele politieke en maatschappelijke thema’s staan centraal bij de D-Cafés. In dat opzicht is het Stadscongres eind september elk jaar het hoogtepunt van onze activiteiten.

D-Café

Het politieke café van D66 Amsterdam richt zich op actuele politieke en maatschappelijke thema’s en brengt verschillende meningen bij elkaar voor een levendig debat. Kenmerkend is ook dat het open debat na afsluiting van het plenaire gedeelte aan de bar wordt voorgezet. De bijeenkomsten zijn gratis toegankelijk voor leden en geïnteresseerden. De debatten zijn elke maand in een ander stadsdeel.

Maandborrel

Ook de maandborrel wordt elke maand in een ander stadsdeel georganiseerd. Elke eerste vrijdag van de maand kun je vanaf circa 18 uur binnenlopen om fractieleden, bestuurscommisieleden, wethouders, bestuursleden en andere leden op een informele manier te ontmoeten. De locatie voor de komende borrel kun je in de agenda vinden. Daar kun je horen wat er leeft binnen de afdeling D66 Amsterdam. We horen ook graag wat jou bezighoudt, dus kom een keer langs.

Stadscongres

In september, aan het begin van het nieuwe politieke jaar organiseert D66 Amsterdam een Stadscongres met plenaire sprekers en workshops.

Nieuwjaarsborrel

Onze nieuwjaarsborrel behoort tot de drukst bezochte nieuwjaarsborrels uit het Amsterdamse politieke circuit. Honderden leden, bestuurders en genodigden komen erop af om elkaar het beste toe te wensen.

Gay Pride

D66 Amsterdam is al jaren prominent aanwezig tijdens dit jaarlijkse feest van de LGBT-cultuur en trots. Ook hadden we tijdens de Canal Parade 2017 samen met landelijk D66 weer een drukke en swingende boot.

Een actueel overzicht van activiteiten is terug te vinden in de agenda van deze website en de e-mail nieuwsbrief die we regelmatig onder D66-leden in Amsterdam en geïnteresseerden verspreiden.

Laatst gewijzigd op 23 april 2018