woensdag 27 oktober 2021

Praat mee over het verkiezingsprogramma: “Vrijheid in Verbinding”

Met veel plezier en gepaste trots biedt de Permanente Programma Commissie namens het bestuur jou als lid hierbij het concept verkiezingsprogramma gemeenteraadsverkiezingen “Vrijheid in Verbinding” aan.

Praat mee over het verkiezingsprogramma

Het concept verkiezingsprogramma ligt er! Nu is opnieuw het woord aan de leden. Op 21 november is de AAV waarop we het definitieve verkiezingsprogramma vaststellen. Op die AAV worden amendementen behandeld die door leden op het programma zijn ingediend. De deadline voor het indienen is 1 november om 23.59 uur en kan via dit formulier. Of via het formulier aan het einde van deze bericht

Om een amendement in te dienen moeten er 5 indieners zijn. De namen van deze 5 leden moeten bij het indienen voor 1 november 23.59 uur ook ingevuld worden.

Op 25 oktober om 20.00 uur organiseren we een amendementen schrijf avond. Daar wordt onder meer verteld hoe je volgens het reglement een juist en sterk amendement schrijft dat de meeste kans heeft om aangenomen te worden en kun je ook mede-indieners vinden. Aanmelden voor deze avond doe je via ppc@d66amsterdam.nl.

Mocht je mede-indieners zoeken dan raden wij je dus allereerst aan om vooral naar de amendement schrijf avond te komen! Daarnaast kan het natuurlijk nuttig zijn om naar de live evenementen te komen de komende tijd om daar steun te vinden.

Kun je hulp gebruiken of heb je vragen? Stuur dan een mail naar ppc@d66amsterdam.nl.

Tot slot kun je hier nogmaals het procedurevoorstel voor het behandelen van amendementen, zoals aangenomen op AAV van 5 oktober, teruglezen via deze link.