Opleidingen

De afdeling hecht veel waarde aan de ontwikkeling van lokaal talent. Wij organiseren structureel twee opleidingsprogramma’s de Masterclass en de debattraining D-Loquentia. Daarnaast maken we dankbaar gebruik van landelijke programma’s, zoals Route66.

Masterclass

Wil jij meer inhoud geven aan je politieke of maatschappelijke interesse? Is discussiëren over politieke thema’s jouw ding? Leer je graag de fijne kneepjes van het debatteren? En wil je D66 beter leren kennen? Geef je dan op voor de D66 Masterclass  Regio Amsterdam! Klik hier voor meer informatie.

D-Loquentia

Logos, Ethos en Pathos. In het oude Griekenland was retorica de kunst van de welsprekendheid. Vandaag de dag staat het voor de kunst van het overtuigen en effectief communiceren. D-Loquentia is de debatclub van D66. Bij D-loquentia leer je op een laagdrempelige manier de beginselen van welsprekendheid en effectief debatteren. Kijk hier voor de komende evenementen! Het gaat hierbij onder andere over de nieuwe debatreeks die start op 6 april.

Neem per e-mail contact op voor meer informatie.

Laatst gewijzigd op 2 oktober 2018