Verkiezingsprogramma

Hier vindt u het D66-verkiezingsprogramma voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. De verkiezingen van maart komen steeds dichterbij en met dit programma zetten wij weer een grote stap in de voorbereiding. Het concept-verkiezingsprogramma ‘Gelijke kansen, Gezonde groei, Goed wonen’ kunt u hieronder downloaden.

Versie met regelnummers voor amendementen | Versie zonder regelnummers

Namens het bestuur wil ik de programmacommissie bedanken voor hun inzet en het mooie programma wat er nu ligt. 26 oktober zal de commissie een informatiebijeenkomst houden, waar zij toelichting geeft op het programma.

Amendementen op het verkiezingsprogramma kunt u hier, onder aan de pagina, indienen. Dit kan tot 8 november, 23:59. Op 25 november om 13:00 uur vindt de afdelingsvergadering plaats waar het verkiezingsprogramma wordt vastgesteld. Deze bijeenkomst is op Pllek, Tt. Neveritaweg
59.

Amsterdammers met suggesties, vragen of opmerkingen, zowel inhoudelijke als rond de totstandkoming van het verkiezingsprogramma, kunnen contact opnemen met de programmacommissie via het mailadres: ppc@d66amsterdam.nl.

Laatst gewijzigd op 11 november 2017